Moje prace

Moje prace

środa, 24 stycznia 2018

Są tacy, to nie żart,


dla których jesteś wart ... i oni stawiają mnie do pionu, bo blog leży odłogiem  !
Nie,  że nic nie robię, tylko pokazać nie mogę, póki co, ale tak naprawdę,  to i tak wszystko już znacie, no prawie wszystko. To może jeszcze w kwestii świątecznej, bo zaraz już będzie nieaktualne.

Kiedyś malowałam bardzo dużo figurek drewnianych. Było kilka  kolekcji tematycznych,  jakie wychodziły spod mojego pędzla, nie że artystycznie, tylko według  określonego wzoru. Mogę wymienić dwór króla, gospodarstwo, wioska indiańska, osada eskimoska, wioska afrykańska, zwierzęta egzotyczne, postaci z bajek np Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków. Była też szopka, a że obiecałam Gosi z Mamelkowa, że pokażę,   zatem wytargałam ją z przepastnych zasobów mojego strychu i oto ona.

























Wiem, zero aranżacji, ale uwierzcie, już samo ściągnięcie jest nie lada osiągnięciem.
Mimo wszystko podoba się ?

Lepiej późno niż wcale, zatem gorąco dziękuję za przepiękne świąteczne kartki z życzeniami,  jakie dostałam od :

ANI




LIDZI




DOROTKI




MADZI




BEATKI




KRYSI




ALINKI





Kolejność przypadkowa. Wszystkie karteczki przecudnej urody, a życzenia bezcenne. Ja z różnych powodów nie wysyłam kartek, tym bardziej cenię te, które dostaję, jesteście Kochane :)

I to by było na tyle. Gorąco pozdrawiam i do zaś :)
Wasza BB :)

37 komentarzy:

  1. Czy się podoba? Też pytanie! Jest PIĘKNA!!! Niepowtarzalna i idealna!!!

    Gdzieś można dostać jeszcze takie figurki? Bo rozumiem, że je malowałaś, bo były w stanie surowym.

    Ps. I dziękuję, że ją pokazałaś:) Rozpływam się w szczerym zachwycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolarz wycinał, ja malowałam. Te kolekcje już nie są produkowane. Obecny właściciel firmy, która je zamawiała, stworzył własne wzornictwo, mniej kolorowe, ale też bardzo ładne :)
      Dzięki za zachwyt i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bożenko! Bardzo piękna jest ta szopka, Karteczki Cudowne otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Krysiu za wpis i za jedną z tych przecudnych kartek. Uściski :)

      Usuń
  3. No i ciesze się kochana, że nadal tutaj z nami jesteś. Bożenko musisz mieć bardzo wprawną i stabilną rękę przy takim malowaniu, gdybym ja się od tego zabrała to nie chciej wiedzieć jakby to wyglądało :) Buziaki przesyłam gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, maluję takie od 20 lat, rękę od początku miałam pewną, musiałam tylko opanować zachowanie farby akwarelowej ( czyli wodnej ), żeby nie zakrywała struktury drewna i nie robiła na nim zacieków, bo jak wiadomo drewno pije, jeden fałszywy ruch i zepsute, nie cofniesz, dlatego maluje się prawie suchym pędzlem i do tego jeszcze taki jeden myk, który opanowałam z czasem :)
      Przytulam ciepluteńko :)

      Usuń
  4. Piękna ta szopka,bardzo mi się podoba i dlatego bardzo bym chciała obejrzeć pozostałe cuda o których piszesz,ciekawa jestem czy to możliwemoże być bez aranżacji,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, tym razem specjalnie na Twoje życzenie pokażę, nie mówię, że już zaraz. No i oczywiście to co mi pozostało, bo większość porozdawałam, ku uciesze obdarowanych :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Te figurki mają urok i moc. I cieszę się, że jeszcze można je podziwiać, bo naturalne, drewniane i do tego perfekcyjnie pomalowane. Coś o tym wiem, bo moje maluchy cały czas bawią się nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam uczucie, gdy się dotyka drewno, zwłaszcza takie surowe nie popaprane, jest takie ciepłe, nie to co plastik, chyba dlatego dzieci też kochają się nim bawić. Z mojej strony to już chyba skrzywienie :)

      Usuń
  6. Świetne ta szopka, pięknie odmalowana . Teraz wracają drewniane zabawki ech .. pamiętam jeszcze moje klocki z dzieciństwa i taką wieżę z drewnianych kółeczek różnej wielkości . To była najlepsza zabawka.
    Kartki super dostałaś, pamięć koleżanek bezcenna.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, te wieże z kółek już są do kupienia i o dziwo bywają też drewniane, jestem w tym temacie na bieżąco :)
      Buziaki :)

      Usuń
  7. Jaka piękna ta szopka, Bożenko. Fajnie, że ją wytargałaś i nam pokazałaś. Ja mam od Ciebie zupełnie inną ale najpiękniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, jestem pewna, że jak byś się dorwała do takich surowych to dopiero byłby odlot :) Jak pisałam poniżej, nie miałam wpływu na ich wygląd, czyste produkcja. A ta Twoja to jest " moja " to dlatego naj ;)

      Usuń
  8. Aleee Cuuudenko :))) Piekne dopracowane i jak Slicznie pomalowane :))Z checia zobaczylabym reszte :))) Kochana Niesamowicie Zdolna Jestes !!! :))) Karteczki Cuudne i od serca podarowane !!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co mi zostało ujrzy światło dzienne, obiecuję :)
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bożena zauroczyla mnie szopka. Pięknie pomalowane. Super figurki. Jeszcze muszę wrócić i pooglądać. Kartki piękne. Pozdrawiam. Kazia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj do woli. Figurki malowane ze wzorów, nie miałam wpływu na ich wygląd i kolorystykę, może to i dobrze :)
      Uściski Kaziu :)

      Usuń
  10. Szopka przepiękna! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wygląda ta szopka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała szopka Bożenko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szopka na prawdę ładna. ...i tak się na strychu marnuje ?
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się tam nie marnuje, ona leżakuje, bo już się opatrzyła, może za kilka lat znów będzie cieszyć oko :)
      Przytulam :)

      Usuń
  14. Piękna szopka, dziękuję że nam ją pokazałaś. Ja też uwielbiam dotykać drewno
    : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko, no jak może się nie podobać??? Pięknie pomalowane maleńkie figureczki, a jak jeszcze sobie pomyślę, że malujesz je w ilościach hurtowych...chylę czoła.
    Buziole zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna szopka. niepowtarzalna. Dobrze, ze ją nam pokazałaś!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna praca Bozenko. Te malenkie figurki sa fantastyczne. O drewnianych zabawkach tez cos wiem. na szczescie wrocily. Ostatnio kupowalam klocki z literkami i obrazkami dla maluszkow. Swietna zabawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożena, paskudo jedna wiesz, że Cię nie lubię za te talenty :(
    A tak poważnie, podziwiam i chylę po raz enty czoła. :) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna szopka:) i piękne figurki:) A co do aranżacji, to jest właśnie zaleta, że można takie figurki przestawiać do woli... :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest Twoja świąteczna dekoracja! Bo Boże Narodzenie bez szopki to nie święta. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. szopka jest wdzięczna i urzeka prostotą! musi być świąteczną frajdą dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna szopka, dziękuję że nam ją pokazałaś. Ja też uwielbiam dotykać drewno
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.